EKSKLUSIIVNE: Pro-Trumpi turustusvõimaluse 'BL' laiendamine on tihedalt seotud ajakirjaga The Epoch Times

The Epoch Times asutati Hiina-Ameerika pooldajate poolt vaimse liikumise ja meditatsioonipraktika kohta, mida nimetatakse Falun Gongiks. See uudistekeskus on viimastel aastatel olnud, nagu teatas BuzzFeedi uudised ja NBC uudised , mis on muundatud valeandmetega koormatud Trumpi-meelseks suupilliks. Pärast seda, kui Facebook keelas The Epoch Timesil 2019. aasta suvel selles sotsiaalmeediavõrgus reklaame osta, olid mitmed “sokinukud” lehekülgi ”Ilmus välja Epoch Timesi sisu avalikustamine. Facebook keelas augustis pärast NBC Newsi järelmeetmeid ka nende lehtede reklaamiostude sooritamist aruandlus .

Siinkohal teatab Snopes Trumpi-meelsest meediavõrgustikust, mille haare Facebookis kiiresti laieneb ja on mitmel viisil seotud ajakirjaga The Epoch Times. See väljund, mis kannab nime BL (The Elu ilu ) ja ilmus esmakordselt umbes 2016. aastal, on suur rahvusvaheline operatsioon. Sellel on uhke sotsiaalmeedia kohalolek Facebookis, mida saab linkida vähemalt 82 Facebooki grupi ja lehega, mis esindavad kokku üle 28 miljoni jälgija. Sait on kulutanud vähemalt 510 698 dollarit Facebooki Trumpi-meelsete reklaamide ja muude reklaamide ostmiseks. Samuti näib, et selle töötajad viljelevad mitut Trumpile vastavat Facebooki lehte ja gruppi ning haldavad neid varjatult The BL katuse all, enamasti ilma avalikustamiseta.



Hoolimata asjaolust, et BL-i omava ettevõtte tegevjuht oli kunagi Epoch Times Vietnami tegevjuht ja hoolimata asjaolust, et BL-i peatoimetaja on The Epoch Times ingliskeelse väljaande endine peatoimetaja, BL-i nimetu esindaja ütles meile e-posti teel, et 'BL-l pole mingit seost The Epoch Timesiga.' Samamoodi ütles The Epoch Timesi kirjastaja Stephen Gregory meile e-kirjaga, et 'The Epoch Times ei ole seotud BL-ga.' Usume, et sellised avaldused ei kajasta tegelikkust.



Falun Gongi meediaimpeerium

The Epoch Times asutati 2000. aastal Falun Gongi liikumise järgijate poolt. Selle pooldajate sõnul on Falun Gong „iidne viis meele ja keha parandamiseks“, mis sisaldab meditatsiooni ja muid harjutusi koos vaimulike õpetustega. 'Nende õpetuste keskmes on tõepärasuse, kaastunde ja sallivuse väärtused,' postitus ütlesid Falun Gongi mittetulunduslikud sõbrad. Kuid Wall Street Journal teatatud et “Peking kuulutas Falun Gongi kurjaks kultuseks ja käivitas jõhkra mahasurumise oma praktikute vastu Hiinas” 1999. aastal. See uurimine ei käi Falun Gongi liikumise ega selle tavade kohta, vaid liikumisega seotud meediaomaduste kohta.

Nende veebisaidi 2004. aasta kirjelduse kohaselt oli The Epoch Timesi asutamise inspiratsiooniks 'vastus kasvavale vajadusele tsenseerimata kajastada sündmusi Hiinas'. Osana püüdlustest teadvustada oma põhjust ja tagakiusamist Falun Gongi järgijad loodud ülemaailmne veeb meediaüksused , sealhulgas ajaleht, telejaam ja raadiojaam: The Epoch Times, New Tangi dünastia TV (NTD TV) ja Sound of Hope Radio. Alates 2016. aastast hakkasid need ettevõtted pühendama märkimisväärseid vahendeid Trumpi-meelsele meediaturule sisenemiseks.



'Enne 2016. aastat jäi The Epoch Times USA poliitikast eemale, välja arvatud juhul, kui need olid seotud Hiina huvidega,' teatas NBC News 2019. aasta augustis. 'Väljaande hiljutine reklaamistrateegia koos laiema kampaaniaga, mis hõlmas sotsiaalmeediat ja USA konservatiivset poliitikat - Eriti Trump - on kahekordistanud The Epoch Timesi tulusid ... ja tõstnud need laiemale konservatiivsele meediamaailmale. ' Toorarvude vaatenurgast on Trumpi toetus Trumpi jaoks viljakas. The Epoch Times on Facebookis 'kulutanud Trumpi-meelsetele reklaamidele rohkem raha kui ükski grupp peale Trumpi kampaania', NBC teatas .

The Epoch Timesi tegevus on juhtinud tähelepanu ka Facebookile, kes hakkas 2019. aasta juulis keelama mõnel Epoch Timesi Facebooki lehel poliitiliste reklaamide esitamise. 'Eelmise aasta jooksul eemaldasime Epoch Timesiga seotud kontod meie reklaamieeskirjade rikkumise tõttu, sealhulgas püüdsime oma ülevaatussüsteemidest mööda hiilida,' Facebooki pressiesindaja rääkinud NBC uudised. Selle takistuse vältimiseks kasutas The Epoch Times „sokinukke“ Facebooki kontosid, suunates kasutajad üldnimetatud URL-idele nagu genuinenewspaper.com ja truthandtradition.news, mis seejärel suunasid need kasutajad The Epoch Timesi tellimislehele, vahendas NBC News. Tundub, et Facebook on selle lahenduse 2019. aasta augustiks sulgenud.

sünnitus või pallidesse löömine

Vastus NBC Newsi aruandele vormis avatud kiri avaldati esmakordselt Falun Gongi veebisaidil faluninfo.net NBC ajakirjanikke Brandy Zadrozny ja Ben Collinsi 'moonutuste esitamises, mis on väga tihedalt seotud Hiina kommunistliku partei ametlike propagandapunktidega'. See avatud kiri avaldati NTD.com , The Epoch Times veebisait ja - eriti TheBL.com .



lily at & t reklaamtüdruk

BL-i ja The Epoch Timesi palju-palju seoseid

Väide, et “BL-l pole mingit seost The Epoch Timesiga”, pingestab kergemeelsust mitmel põhjusel. BL - mida me jällegi tähistame 'Elu ilu' - kuulub ettevõttele, mis esmakordselt registreeriti Californias kui elu kaunitarid, Inc. aastal 2016 . Hiljem vahetas ettevõte oma asutamisriiki Wyomingisse ja selle nimi on The Beauty of Life, Inc. Wyomingi ettevõtte dokumentides on ettevõtte direktoriteks nimetatud kaks isikut: Trung Vu ja John Nania. Trung Vu oli olnud The Epoch Timesi Vietnami väljaande tegevjuht ja töötas hiljem sellega seotud NTD teleris. John Nania oli ajakirja The Epoch Times ingliskeelse väljaande peatoimetaja aastatel 2004–2015 ja hiljem veebisaidil, America Daily , See oli juhib teine Falun Gongiga seotud meediumitoiming: Hope of Hope raadiovõrk:

Vastuseks järelmeilile, kus loetlesime mitmeid ilmseid seoseid BL ja The Epoch Times vahel, ütles üks BL-i nimetu isik meile, et „Meie tegevjuht Trung Vu oli 2014. aastast Epoch Times Vietnami tegevjuht ja töötas NTD televisioon 2016. aasta keskpaigast kuni 2017. aasta lõpuni. Ta lahkus NTD-st ja on pärast seda kogu aeg BL-ga tegelenud. '

Hoolimata väidetest ettevõtte BL ja Epoch Times kinnisvara täieliku sõltumatuse kohta, kasutas Vu oma NTD e-posti aadressi, kui registreeris The Beauty of Life, Inc. 2019. aastal - kaks aastat pärast väidetavat lahkumist NTD telerist. 'Dokumendis olev e-posti aadress on tema vana e-posti aadress, see ei tähenda, et BL on NTD omadus või on seotud NTD televisiooniettevõttega,' selgitas BL, selgitamata, kuidas või miks e-posti aadressi hiljuti kasutati jaanuariks 2019, kaks aastat pärast seda, kui Vu oli väidetavalt NTD-st lahkunud.

Samuti väitis BL oma e-kirjas, et nende 'serverid ja võrguinfrastruktuur on… BL-i omad [toim]. Aga vähemalt üks server kasutas The BL selle kirjutamise ajal oli registreeritud Epung Times Vietnam, autor Trung Vu - veel üks tõstatatud fakt, millele me otsest vastust ei saanud. Nagu ettevõtte dokumentides kasutatud e-posti aadress, otsustas ka Vu kasutada seda kontaktandmeid hoolimata asjaolust, et server oli hästi registreeritud pärast Beauties of Life, Inc. oli asutatud oma ettevõttena.

Middletown, New York, aadress loetletud sest ka BL-l pole oma sidemeid Falun Gongiga seotud meediaga. Snopes'i tehtud avalike rekordite otsingute põhjal on see asukoht seotud Falun Gongi raadiosidevõrguga „Lootuse heli” või kuulub sellele. Nagu selgub, võib see seos olla tingitud sellest, et sama aadress oli kunagi tuntud Falun Gongi YouTuberi kasutuses olnud stuudios Mikey Chen , kes toodab teiste hulgas saateid 'Beyond Science' ja 'Strictly Dumpling'. Kuni ta stuudiost lahkus ja lõi oma meediaettevõtte, produtseeris neid saateid Sound of Hope Radio Network, Inc. vastavalt töötajate töö kirjeldustele, mille leidsime LinkedInist:

kui palju valu lööb pallidesse del

TO videotuur Kõnealuse tegeliku büroo asukoht, kus tutvustatakse vähemalt kahte inimest, keda me tunnustame ajakirja The Epoch Times varasemate kirjanikena, on saadaval Cheni YouTube'i kanalil ja sobib kinnisvaraga fotod reklaamides Middletowni kinnisvara. 'BL ei ole ... ega ole Sound of Hope'i raadiovõrgu ettevõte ega vara, me rendime kontorit Middletown NY's,' ütles BL meile, avaldamata, kellelt nad selle rentisid.

Kahtlaselt suur osa BL toimetuse töötajatest on praegu või olid varem The Epoch Timesi töötajad. The BL tegevtoimetaja, Orysia McCabe kirjutas selle kirjutamise ajal oma praeguse tööandja LinkedInis ajakirjaks The Epoch Times. The BL peamise Facebooki lehe haldur Margaret Trey oli The Epoch Timesi tervise- ja heaolukirjanik ning NTD TV kirjanik.

Mitmel poliitikakirjutajal või kommentaatoril on sarnane taust. The BL kaamerasisene saatejuht Angela Anderson kirjutas ajalehele Epoch Times Juuni 2019 . Teine kaamerasisene saatejuht ja kommentaator Matt Tullar oli kunagi The Epoch Timesi tiraažidirektor ja loetleb oma praeguse töökoha LinkedInis The Epoch Timesi Orange'i maakonna väljaande müügi- ja turundusdirektorina. Ajakirja Epoch Times väljaandja Gregory ütles meile, et 'Tullar lõpetas ajakirja The Epoch Times töö 2016. aasta oktoobris. The Orange'i maakonna väljaanne The Epoch Times suleti aastaid tagasi.'

BL-i poliitikatoimetaja Chris Ford kirjutas ajalehele The Epoch Times August 2019 . Mitu muud BL-i reporteritest pärineb ka ajalehest The Epoch Times. „Vähestel meie töötajatel on töökogemus… töötades The Epoch Timesis, kuid nüüd töötavad nad täiskohaga BL-s,” selgitas BL meile e-posti teel.

Vähemalt ühel korral näitas Epoch Timesi veebisaidile üles pandud video Falun Gongi tagakiusamisest ilmset linki NTD TV, Epoch Timesi ja The BL-i vahel - kõik kolm olid video autorites sponsoritena loetletud. Küsimusele, miks kõik kolm üksust lisati video lõppu, kui The BL ja kahe teise ettevõtte vahel pole seost, vastas The Epoch Timesi kirjastaja Stephen Gregory meile, et „video oli väline produktsioon ja loetleti meediaettevõtted, kes tootmist edendanud. ”

BL kordas omakorda oma teises meilisõnumis meile, et „BL on eraldiseisev ja The Epoch Timesist sõltumatu ettevõte, mitte The Epoch Timesi vara ega [nendega] seotud. See on lihtsalt erinev meediaettevõte, millel on erinev nägemus. ”

'Erinev visioon'

'BL' vastavalt nende jaotisele About Facebooki leht , “On nagu puhas mägiallikas, mis niisutab iga lugeja südant. Selle eesmärk on istutada siiruse, headuse ja sallivuse seemned sügavale hinge, et see kasvaks ja edeneks. ' Nende sõnul on nende missiooniks 'tutvustada maailmale elu kõige ilusamaid külgi [keskendudes] sisule, mis esindab põhilisi moraalinorme ja väärtusi'. Kui ebamäärased aforismid kõrvale jätta, on BL - nagu The Epoch Times - tulihingeline Trumpi fänn.

'Oleme uhked, et näitame oma toetust sellele presidendile ja otsustame teatada paljudest positiivsetest tulemustest ja väärtuspõhistest suundadest, mida see eesistumine läheb,' selgitas BL-i videojuht Rich Crankshaw oma BL-i Facebooki reklaamis. 'Tavameedia aitab sisendada hirmu ja vihkamist oma järgijate südamesse ... Selle asemel, et lihtsalt faktidest teada anda, on meie eesmärk tasakaalustada see negatiivsus BL-ga, elu ilu ja selle rahva suurusega.'

Toimetuse kohaselt pakub BL Trumpi sama silmatorkavat kajastust nagu The Epoch Times, sisu, mis aitab tugevdada Valge Maja kõnepunkte ja pakkuda (või uuesti postitama ) Trump-pooldaja võtab Valge Maja skandaalid enda kanda. Näiteks on BL üritanud a osana rikkuda Ukraina vilepuhujat George Sorose vandenõu ja on surutud vandenõuteooria, mille kohaselt Clintoni perekond tapab nende poliitilised vaenlased. Vähemalt ühel BL-le kuuluval Facebooki lehel on edutatud Trumpi-meelset QAnoni vandenõuteooriat. Mõnikord kärpides vahendaja täielikult välja, postitab BL otse Valge Maja toimetamata avaldused, nagu nad tegid oma Muelleri vastane postitus 'Kaks aastat kestnud 25 miljoni dollari suurune nõiajaht.'

Reklaami vaatepunktist näib, et BL-i lähenemisviis ei erine ka The Epoch Times'ist: ostke tohutul hulgal Facebooki reklaame, mis on väidetavalt oma müügikohtade reklaamid, kuid mida enamikul juhtudel ei eristata Trumpi kampaania põhireklaamidest:

Facebookis on mitu ametlikku “BL” lehte ja paljud neist on nende Trumpi-meelsete reklaamide eest maksnud. Nende peamine ingliskeelne leht BL.com on Facebooki reklaamidele kulutanud kokku 276 929 dollarit. BL-teler ja BL-lugu kulutasid Facebooki reklaamidele kumbki üle 100 000 dollari. BL Video, BL News ja BL Shedding Light kulutasid veel umbes 12 000 dollarit. Kõigest rääkides on vähemalt 510 698 dollarit läinud BL-i Facebooki.

dr judy mikovits tagakiusamist ja varjamist

BL-i edu nende reklaamide Facebooki keelamise takistamisel on võrreldav ka Epoch Timesi ilmnenud eduga, mis on äärmiselt piiratud. Tuginedes Facebooki reklaamikogu tööriistale, postitas BL 908 reklaami, millest 864 võeti Facebooki eeskirjade rikkumise eest maha. Samuti eemaldati kõik 121 BL-teleri ja 168 BL-lugude esitatavat reklaami. Väljalaskekoht tervikuna pole postitanud Facebooki reklaami alates 2019. aasta augustist, umbes siis, kui Facebook hakkas Epoch Timesiga seotud sisu vastu võitlema.

Pöördusime Facebooki poole, et küsida, kas nendel BL-lehtedel on reklaamide esitamine keelatud ja kas see asjaolu oli seotud lingiga ajalehele The Epoch Times, kuid me polnud ajakirjanduse ajaks vastust saanud. Tundub, et BL kasutab muid meetodeid, et saada jälgijaid väljaspool reklaamiostu.

Kuidas on BL-l Facebookis 28 miljonit jälgijat?

BL-i Facebooki leviala on tohutu ja laienev. Hispaaniakeelne BL-leht Bellezas de la Vida on suurim, jälgijaid üle 10 miljoni. See leht, võib-olla intuitiivselt, näib olevat kõige agressiivsem, mõned Trumpi-meelsed vandenõuteooriad, Q-teemalised postitused ja reklaamid saatele, mis väidavad Clintonite ja Hiina tegelikku kokkumängu. Meie viimasel loendusel on vähemalt 22 BL-logoga Facebooki BL lehte, millest mõned on suunatud erinevatele riikidele, keeltele ja teemadele. Tundub, et BL kohalolek Aasia turul, mis põhineb The BL ingliskeelse väljaande linkidel, kannab nime DKN TV.

Kuid BL-i Facebooki operatsioon on midagi enamat kui lihtsalt need ametlikud lehed. Tundub, et BL-i Facebooki lehed ja ka BL-i töötajatega seotud kontod omandavad kontrolli ja / või loovad mitu lehte ja gruppe, millel puudub selge link BL-le, omandades kontrolli oma jälgijate üle ja mõnel juhul lisades linke BL-i veebisaidile. Sellised lehed ja rühmad on mõnel juhul ametlikult loodud BL-i poolt, mis viib omavahel seotud Trumpi lehtede keeruka veebi juurde, mida lõpuks modereerivad Facebooki profiilid, millel on selge seos nii The Epoch Timesi kui ka The BL-ga. Näib, et Facebooki konto, mis kannab sama nime nagu toimetaja Orysia McCabe, haldab vähemalt kuut Trumpi-meelset Facebooki gruppi, mis on seotud BL-ga. The BL saatejuht ja kommentaator Matt Tullar näib kandideerivat vähemalt kolmel kohal.

Teise näitena ametnik BL-kontrolliga Facebooki grupi nimi on PRESIDENT TRUMP - AMERICA 2020. Selle grupi ühendus The BL-ga pole salajane, kuna see on loetletud BL-i peamise ingliskeelse Facebooki lehe ühe rühmana. Grupil Trump 2020 on mitu moderaatorit või administraatorit, sealhulgas üks Vietnamis asuv leht nimega Ameerika kõigepealt. America First on omakorda moderaator vähemalt 17 muule rühmale, kelle teised moderaatorid on selgelt seotud ajakirja The Epoch Times ja / või The BL-ga. Rühma nimega TRUMP MAGA 2020, mida modereerib näiteks America First, modereerib ka David Montgomery Facebooki konto. Montgomery on oma Facebooki ajaskaalal suhelnud BL-i tegevjuhi Trung Vu'ga ning jagab peamiselt linke nii The Epoch Timesi kui ka The BL-ga.

kes mängib puust mänguasjaloos

Teised lehed või rühmad näivad olevat ostetud või muul viisil üle kantud mitteseotud üksustelt. Need lehed, mille nimed sisaldavad sageli teemasid 'Ilu' ja 'Elu', on olnud enne meediavõrgu moodustamist, kuid nüüd reklaamitakse linki BL-veebisaidile ja mõnikord kuvatakse New Yorgi Middletowni aadress, mis koosnevad ainult postitustest pole seotud BL-ga.

Selle praktika näite võib leida hiina keeles lehele kelle ingliskeelne URL on „BeautiesOfLifeLoveQuotes”. See leht loodi 2014. aastal ja sellel on üle 800 000 kasutaja märkimisväärne jälgija. Enne 2017. aastat, kui grupi nime muudeti, koosnes selle sisu peamiselt lämbeist naistepiltidest. Pärast seda nihet hakkas ta postitama suhteid paistvaid meeliülendavaid teksti- ja fotomeeme. Sisu poolest pole põhjust arvata, et lehel on midagi pistmist BL-ga, kuid sellel lehel - koos oma olulise jälgijabaasiga - kuvatakse link BL-i hiinakeelsele versioonile ja kaart Middletowni aadressile .

Skannides BL-ga seotud rühmi, mis sobivad kummagi ülaltoodud kirjeldusega, on Snopes tuvastanud vähemalt 60 täiendavat rühma või lehte, mis on seotud BL-ga, kuid mille profiilifotodel puudub nende logo või pealkirjas „BL”. Kõik need Facebooki üksuste jälgijad hõlmavad vähemalt 3,5 miljonit 28 miljonist jälgijast kõigist BL-lehtedest või rühmadest, mille me allpool tabelis identifitseerime. Mis tahes mõõdiku järgi on see tohutu ulatus meediaväljaande poole.

Mis lõpuni?

Me ei tea, miks BL keeldub tunnistamast seoseid laiema Epoch Timesi meediakontserniga ega tea, mida nad kavatsevad teha tohutu hulga jälgijatega, keda nad näivad kiiresti kogunevat. Mida me aga teame, on nii The Epoch Times kui ka The BL vähem kui otsekohene, eitades kategooriliselt igasugust seost oma organisatsioonide vahel.

2000. aastate alguses Wall Street Journal kirjeldatud üks suurimaid probleeme, millega ajakirja The Epoch Times tajutav legitiimsus silmitsi seisab, kui „nende soovimatus end identifitseerida [Falun Gongiga] seotutena, hoolimata rohketest tõenditest vastupidise kohta”. Sama kitsikusega näib BL-l olevat sarnane vastumeelsus, kui lubada mingit seost The Epoch Timesiga.