Liiga palju? BBC saab kaebusi prints Philip Coverage'i kohta

FILI - sel reedel, 9. aprillil 2021 toimuval fotofotol võtavad meedia liikmed üles kuulutused Suurbritannia surma kohta

Pilt AP Photo / Matt Dunham kaudu

See artikkel avaldatakse siin uuesti kasutaja loal Associated Press . Seda sisu jagatakse siin, kuna see teema võib Snopesi lugejaid huvitada, kuid see ei tähenda Snopesi faktikontrollijate ega toimetajate tööd.



LONDON (AP) - Suurbritannia rahvusringhääling läks prints Philipsi surmast teatades kohe leinarežiimile, kuid mitte kõik pole selle BBC otsusega nõustunud.



oli karupoeg Puhh poiss või tüdruk

BBC tühistas reedese regulaarse programmeerimise ja eetris oli kogu päeva vältel spetsiaalne ülekanne, mida korraldasid mustad riietatud uudisteankrud. Populaarsed peasaated, nagu kokandusvõistlus “MasterChef”, tõrjuti välja ja võrgu muusikaraadiojaamad mängisid instrumentaale ja süngeid lugusid.

Mõned britid pidasid BBC tegevust sobivaks austuse märgiks. Teiste jaoks oli see natuke palju.



Ringhäälinguorganisatsioonile laekus nii palju kaebusi, mis väitsid, et tema aruandlus on liiga suur, et asutas vaatajatele vastuväidete registreerimiseks spetsiaalse veebisaidi, kui nad arvasid, et „Edinburghi hertsogi HRH-i prints Philipi surm on televisioonis liiga palju”. See ei avaldanud, kui palju inimesi oli laupäevaks kaebusi esitanud.

Hiljuti võrgustikust lahkunud pikaaegne BBC uudistejuht Simon McCoy soovitas, et seinast seina katvus oleks liiga kõrge.

“BBC1 ja BBC2 näitavad sama asja. Ja arvatavasti ka uudistekanal. Miks? Ma tean, et see on tohutu sündmus. Kuid kindlasti väärib avalikkus programmeerimise valikut? ' Ütles McCoy Twitteris.



Riigieelarveline BBC satub riiklike suurürituste käsitlemise tõttu sageli igalt poolt tule alla. Kui kuninganna ema Elizabeth 2002. aastal suri, sai ringhäälinguorganisatsioon kriitikat, kuna uudise edastanud teadustaja ei kandnud musta lipsu.

Suurbritannia teised telejaamad kajastasid ka Philipsi surma 99-aastaselt ja pärast 73-aastast abielu kuninganna Elizabeth II-ga. Ärivõrk ITV eetris oli terve reede plaanipärase saate asemel uudistesaateid ja austusavaldusi.

kfc tasuta ämber kana facebook

BBC on siiski ainulaadse surve all, sest seda rahastatakse maksumaksjate poolt. Uurimine ja küsimused selle rolli kohta on viimastel aastatel kasvanud, kuna kaubanduslikud konkurendid ja voogedastusteenused pakuvad publikule rohkem valikuvõimalusi.

BBC on valitsusi sageli pahandanud oma ebaõnnestumiste ja skandaalide kajastamisega. Peaminister Boris Johnsoni konservatiivne administratsioon on olnud eriti edukas, väites, et ringhäälinguorganisatsioon kajastab selliseid küsimusi nagu Brexit liberaalset kallutatust.

kui hääletamine loeks, ei lubaks nad meil seda teha

Korraks keeldus valitsus lubamast kabineti ministritel esineda suuremates BBC uudisteprogrammides ning mõlgutas mõttetuks lammutada 159 naela (218 dollarit) aastas litsentsitasu, mida majapidamised ringhäälinguorganisatsiooni rahastamiseks maksavad.

BBC peadirektor Tim Davie on tunnistanud, et organisatsioon peab muutuvate aegadega arenema, kuid ütleb, et see on Briti ühiskonnale endiselt hädavajalik.

'Meil on teistsugune eesmärk' kui ringhäälinguorganisatsioonidel, näiteks Netflix, ütles Davie eelmisel kuul Suurbritannia seadusandjatele. 'Ma ei aja äri kasumi eesmärgil. Ma juhin ... organisatsiooni eesmärgiga. '