Kas Jodi Arias vabastati vanglast pärast parandusametnikega toimunud intsidenti?

Nõue

Jodi Arias vabastati vanglast ennetähtaegselt pärast juhtumit parandusametnikega

Hinnang

Vale Vale Selle hinnangu kohta

Päritolu

2. oktoobril 2016 Boston Tribune veebisait avaldas artikkel teatades, et Jodi Arias vabastati ennetähtaegselt vanglast, hoolimata sellest, et ta mõisteti eluks ajaks vangi pärast seda, kui ta oli süüdi mõistetud oma poisi Travis Alexanderi mõrvas:

Arizona paranduste osakonna ametnikud on kinnitanud, et Jodi Arias vabastatakse ennetähtaegselt Arizona osariigi vangla kompleksist - Perryville, mis asub Arizonas Goodyearis.



Arizona parandusministeeriumi esindaja Greg Carteri sõnul vabastatakse Arias 15. septembril 2016 Arizona osariigi vanglakompleksist - Perryville ja on viie kuu jooksul range koduaresti all. Lisaks peab Arias vabastamise korral pidama esimese 3 aasta jooksul regulaarset kontakti riigi poolt määratud tingimisi vabastava ohvitseriga. Kui Carteril paluti esitada lisateavet Ariasega seotud vahejuhtumi kohta, keeldus ta täiendavatest kommentaaridest.



Ariase advokaat Colin Wright tegi oma varasemas CNN-i intervjuus järgmise avalduse: „Minu kliendil (Jodi Arias) ja meil ei ole lubatud lepingulise kokkuleppe alusel arutada juhtumit, mis viis tema ennetähtaegse vabastamiseni Arizona osariigi vanglast. ütleme aga nii, et proua Arias oli õigel ajal õiges kohas ja Arizona parandusministeeriumi huvi on talle viivitamatult vabastada. '

Ükski see ei olnud tõsi. Ariase kommuteerimine lause elust vanglas kuni väga ennetähtaegse vabastamiseni oleks see kindlasti tõsi olnud suur uudis.



Bostoni tribüün (nagu Baltimore Gazette ) on lihtsalt võltsuudiste sait, mis on maskeeritud suurlinnalehe ajaleheks. Esimene neist on uue kaubamärgi versioon Seotud meediakajastus , võltsuudiste sait, mis on tuntud uute seaduste või põhikirjade väljamõeldud lugude poolest, mis mõjutaksid konkreetset elanikkonna alamhulka. Kuigi mitmed võlts- või “satiirilised” uudised saite hõlmavad lahtiütlusi, mis teavitavad lugejaid nende sisust väljamõeldud, Associated Media Coverage ja Boston Tribune mitte.